  • Data: 2008-09-24 21:25:35
    Temat: Re: limity na KK
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > Bo ? Przyjmujesz spadek z dobrodziejstwem inwentarza i sprawa
    > zalatwiona. Przy dobrym wietrze spadkobiercy nie oddaja nic.

    A tego to ja nie wiem. Jak to wtedy jest? Wiadomo co sie dzieje gdy
    ktos dziedziczy pieniadze na koncie, a jesli to sa jakies rzeczy
    materialne?

    > Poza tym nie popadajmy w skrajnosc. Przy takich limitach jakie ma
    > autor watku

    tzn. 49 kzl + blizej nieokreslone kredyty konsumpcyjne?

    > wystarczy ze posiada jakis sredni samochod czy nawet male
    > mieszkanie i starczy to na pokrycie calosci ewentualnych dlugow.

    Domyslam sie ze sprzedanie mieszkania wystarczy na pokrycie takich
    dlugow konsumpcyjnych, ale z tym samochodem, zwlaszcza "srednim", to
    troche watpie. Ostatnio, jak sprawdzalem, to mniej-wiecej tyle nowe
    w salonie kosztuja. Uzywane, drobna czesc ceny nowego.
    --
    Krzysztof Halasa