  • Data: 2006-03-18 11:52:50
    Temat: Re: list poparcia
    Od: Jacek Ostrowski <j...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jst napisał(a):
    > [...] A polegają one na transparentności i podporządkowywaniu się z
    > pokorą demokratycznym instytucjom, także komisjom śledczym. [...]

    Tylko że komisje śledcze stają się dobre na wszystko. Jak gospodarka
    zacznie podać, to pewnie też zostanie zwołana komisja śledcza, która
    dowiedzie, że to wina opozycji...

    Akurat transparentność to nie jest coś, co mi się kojarzy z
    działalnością Kaczorów. Co trzeba zrobić, żeby zdobyć więcej władzy?
    Znaleźć wrogów! Tego uczą już w pierwszej klasie szkoły dla dyktatorów.

    Dlaczego jakoś nie wierzę w to, że rządy Kaczorów są w stanie
    doprowadzić do czegoś konstruktywnego? Dlaczego mam obawy, że skończą
    się wielkim kacem?...

    Demokracji i wolności nie zdobywa się raz na zawsze, jak ktoś
    powiedział. Nie da się ich ustanowić, to ludzie muszą dojrzeć do nich i
    zrozumieć, że są one czymś niezbędnym.

    Pozdrawiam

    J.