  • 1. Data: 2006-03-17 13:35:14
    Temat: list poparcia
    Od: "szpak_zam" <s...@g...pl>

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/0,55102,32134
    00.html
    dla prof. Balcerowicza.

  • 2. Data: 2006-03-17 13:41:59
    Temat: Re: list poparcia
    Od: "jst" <j...@W...wp.pl>

    > http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/0,55102,32134
    00.html
    > dla prof. Balcerowicza.

    Wyślij to do Wielkiej Brytanii do kilkusety tysięcy Polaków, którzy
    wyjechali za chlebem.

    pzdr
    j.

  • 3. Data: 2006-03-17 13:58:12
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "jst" <j...@W...wp.pl> napisała:

    00.html
    >Wyślij to do Wielkiej Brytanii do kilkusety tysięcy Polaków, którzy
    >wyjechali za chlebem.

    Wiedzieli co dla nich najlepsze. Jak nasz wspaniały rząd nie odczepi się
    od takich instytucji jak NBP, to pozostanie tylko pójść w ich ślady ;-)

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 4. Data: 2006-03-17 13:59:13
    Od: "wojtaszek" <v...@i...pl>

    Użytkownik "szpak_zam" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/0,55102,32134
    00.html
    > dla prof. Balcerowicza.

    Wysłać Czechom aby się pośmiali. Oni mieli kryzys finansów i są 5 lat przed
    nami. A u nas nie dopuszczono do "przegrzania gospodarki".

  • 5. Data: 2006-03-17 17:19:17
    Od: "szpak_zam" <s...@g...pl>

    ja słyszalem że jakieś 15 lat lemu inflacja wynosiła kilkaset procent,
    słyszałem o 'dokonaniach' ekonomistów gomułki, gierka, jaruzelskiego. Teraz
    slyszę o inflacji hmm jednoprocentowej, wolnym rynku, konkurencji...
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2006-03-17 17:23:04
    Od: "PBKR" <S...@S...pl>

    > Wysłać Czechom aby się pośmiali. Oni mieli kryzys finansów i są 5 lat
    przed
    > nami. A u nas nie dopuszczono do "przegrzania gospodarki".

    uwielbiam takie proste podsumowania

    szkoda tylko, że nie zwróciłeś uwagi na parę drobiazgów,

    Czesi są przed nami bo już "przed wojną byli przed nami"

    po wojnie wyszli z niej z dużo mniejszymi zniszczeniami

    potem nie mieli stanu wojennego i 10ciu lat stagnacji

    więc 15 lat temu startowali z dużo wyższego pułapu niż my

    i mimo to wszystkie wskaźniki pokazują wyraźnie że to my ich gonimy i coraz
    bardziej doganiamy

  • 7. Data: 2006-03-17 17:50:29
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > więc 15 lat temu startowali z dużo wyższego pułapu niż my
    >
    > i mimo to wszystkie wskaźniki pokazują wyraźnie że to my ich gonimy i coraz

    Kurza twarz, skąd ja to znam ? Tylko że przedtem brzmiało to tak " nasze
    wojska planowo się wycofują, a nieprzyjaciel w popłochu podąża za nimi "

    A pamiętasz ten śmiech z " Czeskiej kuponowki ". To porównaj ile oni mieli z
    prywatyzacji a ile szanowny Pan profesor przeznaczył dla polaków. Sam znam
    kilkunastu czechów którzy pozakładali spółki za kupony nabyli środki produkcji,
    sklepy, zakłady i dziś są naprawdę prywatnymi przedsiębiorcami. Nie jestem
    wielbicielem Lecha, ale to był również jego pomysł słynne 100 milionów dla
    każdego. A co mamy? Świadectwa udziałowe za 20 zł. To jest prywatyzacja w
    wykonaniu pana profesora. Ciesz się.

  • 8. Data: 2006-03-17 18:49:38
    Od: "jst" <j...@W...wp.pl>

    Z Balcerowiczem jest problem polegający na tym, że to niestety taka ikona
    polskiej demokracji. Powiesz cos na niego, skrytykujesz nieśmiało, to Ci
    odpowie, że niezależnośc banku centralnego zagrozona, że to atak na "państwo
    prawa". Tak ustawić sie w zyciu jak on to każdy by chciał. Lepiej to ma
    tylko Schreder w Niemczech - bo mu kumpel Putin rurę po Bałtyku ciągnie, aby
    na stare lata miał na życie coś więcej niz emeryturę. Ktoś trafnie napisał,
    że pan Balcerowicz nie wie na czym nowoczesny kapitalizm i demokracja
    polegają. A polegają one na transparentności i podporządkowywaniu się z
    pokorą demokratycznym instytucjom, także komisjom śledczym. Nawet Clinton
    jak mu Monika Lewiński w Gabinecie Owalnym loda zrobiła - ledwo uchronił
    sie przed impliczmentem. I nie ma że boli. Chcecie być na świeczniku panie
    Balcerowicz, Clinton i inni, i obwozić tyłek limuzynami na koszt podatnika -
    miejcie świadomość, że w dojrzałej demokracji naród chce was kontrolować i
    rozliczać. A pan Balcerowicz to po staremu: żona w fundacji CASE kase od
    banków bierze i jest ok, bezrobocie w niektórych miastach 30% - też ok,
    kilkaset tysięcy, jak nie milion Polaków roboli za granicą - tez ok. A jak
    masz coś przeciw temu, albo zadasz kłopotliwe pytanie dlaczego Tony Blair na
    forum międzynarodowym mówi, że Wlk Brytania stworzyła dla Polaków więcej
    miejsc pracy niz Polska - to wyzwą Cię od moherowych beretów i popleczników
    Rydzyka. Dlatego na Balcerowicza juz czas mimo jego dokonań. Dla dobra
    polskiej demokracji, bo to nie monarchia, czy kulczykooligarchia, ale coraz
    bardziej dojrzała demokracja.

    pzdr

    j.

  • 9. Data: 2006-03-17 19:32:25
    Od: "Sagittarius" <k...@g...com>

    Podpisuje sie pod postem kolegi(zanki) obiema recyma...

    Pzdr.
    Sag

  • 10. Data: 2006-03-17 22:37:25
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2006-03-17 14:35 szpak_zam napisał(a):
    > http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/0,55102,32134
    00.html
    > dla prof. Balcerowicza.

    Pamiętam jak ów obecny idol młodzieży pracującej miast i wsi wprowadzał
    - jeszcze jako minfin - obniżkę podatków poprzez ich podnoszenie. On
    może ładnie mówi, ale robi coś zupełnie innego.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/