    From: "ygreko" <...@...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "lokata" OpenFinance 15%
    Date: Sun, 18 Jan 2009 00:13:11 +0100

    "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> wrote in message
    news:gktn57$c92$1@news.interia.pl...

    > Jak czytam takie wpisy to aż mnie przerażenie ogarnia, że za ich
    > pośrednictwem założyłem dwie lokaty w noble... :) Mam nadzieję, że
    > wszystko
    > będzie jednak OK - oby :)

    Alez ja nie mowie ze kradna czy cos, ale skoro juz pytasz ;) to opowiem jak
    wygladala moja TRZECIA proba zaprzyjaznienia sie z "doradcami" z open.
    Miejsce akcji -- Open Domaniewska. Czas: jakies pol roku temu, bylo goraco,
    nikt nawet jeszcze nie snil o kryzysie ani o upadajacych bankach, ale ja
    staram sie byc przezorny i majac troche waznej dla mnie kasy do ulokowania
    zapoznalem sie z zapisami BFG.
    Ja - Lokate chce zalozyc, ta co ja reklamujecie w necie (wczesniej wyslalem
    dane, zadzwonili abym przyszedl).
    "Doradca" - No mamy swietna lokate. Ile?
    Ja - A jak z bezpieczenstwem?
    "D" - Panie! 100%!
    Ja - Cala kasa?
    "D" - Cala, bez ograniczen!
    Ja - A to ciekawe, bo BFG gwarantuje do 21000 euro w niecalych 100%. Ma pan
    jakies warunki, zapisy tej lokaty?
    "D" - Panie, lokaty to nie jest glowny produkt open, my specjalizujemy sie w
    kredytach...
    Ja - Wstalem i wyszedlem.

    Cala powyzsza rozmowa trwala 1 minute 25 sekund i jest kwintesencja
    "doradcow" w open.

    Oczywiscie -- ja takze jestem lojalny wobec tych, co daja najwiekszy
    procent, ale jak sie nie chce od razu kupic gotowego pudelka w open, to nic
    nie pomoga.