  • 1. Data: 2008-01-30 20:38:47
    Temat: Re: lokata negocjowana
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Kózka Władysław napisał(a) w wiadomości: ...
    >Wybieram się do banku PKO SA negocjować lokatę na 12 m-cy. W regulaminie
    >banku piszą: "wysokość oprocentowania lokat może być ustalana wg stałej
    >lub zmiennej stopy procentowej stosownie do życzeń klienta". Proszę
    >doradźcie co będzie dla mnie korzystniejsze?

    W najbliższych miesiącach inflacja pewnie nie spadnie a jest ok 4%.
    RPP podniosła stopy procentowe, banki już wcześniej zareagowały.
    Oprocentowanie zmienne może rosnąć, więc może teraz być niższe.
    Stałe może być wyższe ale nie musi. Trudno stwierdzić.

    Żeby nie stracić przy inflacji 4% uwzględniając belkowe lokata powinna
    mieć ok. 4,94% rocznie. Czy PEKAO SA daje takie warunki?

    Arek