  • 1. Data: 2008-01-30 08:21:03
    Temat: oplaty za KK Millenium
    Od: " atott" <a...@g...pl>

    Witam
    posiadam KK Millenium i naliczane sa takowe oplaty:
    - roczna 65 za karte
    - miesieczna 1.99 za ubezpiecznie karty
    - pakiet bezpieczna karta 2.99 (miesieczna)

    Mozna jakos z tych ubezpieczen zrezygnowac ?
    Karta wzieta jako "bonus" przy kredycie hipotecznym.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-01-30 08:27:37
    Temat: Re: oplaty za KK Millenium
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    atott pisze:
> [...]
    > - pakiet bezpieczna karta 2.99 (miesieczna)
    >
    > Mozna jakos z tych ubezpieczen zrezygnowac ?
    > Karta wzieta jako "bonus" przy kredycie hipotecznym.

    Wg mnie tak, przez telefon lub w placówce. Na 30 (60?) dni przed końcem
    kolejnej "rocznicy" karty możesz spróbować ją wypowiedzieć. Jest
    niezerowa szansa, że i opłaty rocznej wtedy nie będzie.

    KJ

  • 3. Data: 2008-01-30 10:58:15
    Od: " atott" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > kolejnej "rocznicy" karty możesz spróbować ją wypowiedzieć. Jest
    > niezerowa szansa, że i opłaty rocznej wtedy nie będzie.

    dzieki i pozdro dla przyszlego sasiada

  • 4. Data: 2008-01-30 18:54:07
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > Wg mnie tak, przez telefon lub w placówce. Na 30 (60?) dni przed końcem
    > kolejnej "rocznicy" karty możesz spróbować ją wypowiedzieć. Jest
    > niezerowa szansa, że i opłaty rocznej wtedy nie będzie.

    A po co tak ? Idziesz do oddzialu "zamieniasz" ich MC na VC lub AmEx'a
    (kolejnosc mozna odwrocic) i juz masz karte na kolejny rok darmow. Po
    miesiacu mozna znowu zmienic, bo limitu nie ma.

    Tym niemniej uwazam, ze w ww. przypadku trzeba jednak troche karta
    wydawac, bo inaczej bank moze sie "zdenerwowac" i np. wypowiedziec
    umowe. Aczkolwiek moze to tylko moje wymysly i nic takiego sie nie stanie.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2008-01-30 19:14:02
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 30 Jan 2008 19:54:07 +0100,
    osoba podpisana: Mithos <f...@a...pl>
    napisała:

    > A po co tak ? Idziesz do oddzialu "zamieniasz" ich MC na VC lub AmEx'a

    Bo mozna :)
    KJ

    EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler

  • 6. Data: 2008-01-30 22:44:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " atott" fnpc1e$oqa$...@i...gazeta.pl

    > Mozna jakos z tych ubezpieczen zrezygnowac ?

    Ja zrezygnowałem -- nie podpisałem z Millennium umowy o kartę. :)
    Dawali (IDG dawało) półroczną prenumeratę do karty, ale nie wciągnąłem się. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 7. Data: 2008-01-31 00:12:14
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    > posiadam KK Millenium i naliczane sa takowe oplaty:
    > - roczna 65 za karte
    > - miesieczna 1.99 za ubezpiecznie karty
    > - pakiet bezpieczna karta 2.99 (miesieczna)

    Wydawało mi sie, że jest tylko 2,99 za bezpieczna karta to drugie może jest
    za drugą karte vise (debetowa- do rachunku).

    Moze sz. kolega napisać jak wyglada podgląd transakcji kartą kredytową
    Millenium. czy bloady są rozbite na poszczególne pzycje, czy widać
    transakcje od razu, czy limit jest prawidłowo podawany itp.

    opata 2,999 jest droga w innych bankach ubezp. KK jest za darmo.
    W BPH oprócz nieautoryzowanego użycia, rabunku kasy po wypłacie z bankomau,
    jest jeszcze ubezp. kosztów leczeniaa za granicą chyba do 10,000 dolarów
    albo ruro.

    JR

  • 8. Data: 2008-01-31 18:33:05
    Od: Ra <w@stopce>

    atott napisał(a):
> [...]
    > - pakiet bezpieczna karta 2.99 (miesieczna)
    >
    > Mozna jakos z tych ubezpieczen zrezygnowac ?
    > Karta wzieta jako "bonus" przy kredycie hipotecznym.

    dostałeś jako bonus i jeszcze płacisz ?
    ja z ubezpieczeń zrezygnowałem, a przy końcu roku złożyłem rezygnację,
    przedłużyli na kolejny rok za free chociaż miałem bardzo mały obrót,
    główny robię na innej karcie