  • Data: 2009-03-13 16:44:22
    Temat: Re: lokaty
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "chp" <a...@a...com> wrote in message
    news:gpe2cp$9kc$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > jesli tak jest to czemu nie mowi sie o tych obawach glosniej ?
    > myslalem do tej pory ze to imho rzad gwarantuje to wszystko bez obaw z
    > kasa...
    > To w co pakowac grubsza kase (nie dla zysku a dla bezpieczenstwa,
    > pomijajac metale) , obligacje ? 10 latki ?

    Czemu sie nie mówi głośniej ? a komu potrzebna jakaś panika ( być może
    nieuzasadniona).

    Co zrobić z kasą. Trzeba równoważyć bezpieczeństwo i zysk. 6% w PKOBP to
    dużo czy mało.
    Wszystko zależy. W co pakować kasę ... nie odpowiem, teraz raczej chodzi o
    to aby jej nie stracić.
    I tym optymistycznym akcentem wyczerpaliśmy chyba temat :).

    george