  • Data: 2009-03-14 06:12:41
    Temat: Re: lokaty
    Od: Doradca <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    george pisze:
    > "chp" <a...@a...com> wrote in message
    >>

    > Czemu sie nie mówi głośniej ? a komu potrzebna jakaś panika ( być może
    > nieuzasadniona).
    >
    > Co zrobić z kasą. Trzeba równoważyć bezpieczeństwo i zysk. 6% w PKOBP to
    > dużo czy mało.
    > Wszystko zależy. W co pakować kasę ... nie odpowiem, teraz raczej chodzi o
    > to aby jej nie stracić.
    > I tym optymistycznym akcentem wyczerpaliśmy chyba temat :).

    rzecz w tym, ze kolega Kowalski nie rozumie...
    nie naglasnia sie z tego samego powodu, z jakiego ciezko Kowalskiemu
    pojac rynki.
    swiadomosc ryzyka i jego ograniczanie prezentuje kolega george, zas
    Kowalski pobieglby do banku wyplacac kase, co w masie tworzy RUN i
    upadki banków - Kowalski zburzylby mnie oraz koledze georgowi zabawe w
    inwestowanie ;)

    pozdrawiam
    Tomasz