  • From: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>
    Subject: Re: [lokaty OF] Komuś się popsuła szklana kula i znajomości
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 20 Jan 2010 19:57:43 +0100

    On Wed, 20 Jan 2010 19:30:24 +0100, Valdi wrote:

    > Proponuję abyś zamilknął bo przynajmniej po twoich ostatnich kłamstewkach
    > przynajmniej dla mnie nie jesteś osobą godną zaufania a tym bardziej
    > czytania.

    Na przyszłość proponuję poświęcić te 3 minuty zanim przejdziesz do
    obrażania innych na grupie.

    Posta pisał Diseq:

    On Tue, 12 Jan 2010 22:46:38 +0100, Diseq wrote:

    > Od 19 stycznia z przyczyn systemowych nie będzie już lokat o dziennej
    > kapitalizacji. Odstępstwa od tej reguły będą dotyczyć tylko naprawdę
    > wyjątkowych przypadków (czytaj. baaaradzo duże Pareto w stosunku do
    > lokaty). Na www też nie będzie tych lokat.

    http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/msg/a
    c68db7edcdfd2e7

    A co ciekawsze, 13 stycznia, czyli tydzień temu zamieścił sprostowanie:

    http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/msg/e
    381c625efc58207

    --
    Marcin Mokrzycki