  • Data: 2009-01-12 21:20:33
    Temat: Re: lokaty Open Finance
    Od: cpr <cpr_@_pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 12 Jan 2009 21:56:26 +0100, "Szymon" <n...@o...pl> wrote:

    >To może tak... dostałem rachunek do TP SA za telefon... pieczątka jest,
    >rachunek oryginalny itp. itd. Idę opłacić go w punkcie opłacania rachunków.
    >Jakimś cudem pośrednik zwinął interes i nie przekazał kasy TP SA. Audiotele:
    >a/ mam w d* TP SA i ich proces windykacyjny, bo ja zapłaciłem
    >b/ TP SA ma w d* mnie, bo do nich kasa nie dotarła i odsyła mnie do
    >pośrednika.
    >
    >To nie jest idealna analogia, bo to, co zrobił NB/OF to jest kuriozum na
    >skalę światową, ale ta analogia burzy mit jakoby układ przez niezależny
> [...]

    To bede robil za "advocatus diaboli" :-)

    OF - to dosyc znana spolka ze znanej grupy finansowej.
    Zapewne wiele osob zalozylo lokaty via OF w NB.
    Czy te osoby jak i przyszli klienci OF maja sie czuc "niepewnie" ?
    Przeciez tak naprawde wystarczylaby jakas przekonujaca wykladnia
    prawna ze strony NB, ktory jednakze nie jest bezposrednia strona w tym
    produkcie finansowym.