    From: "sensei" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: lokaty Open Finance
    Date: Tue, 13 Jan 2009 09:26:28 +0100

    Użytkownik "cpr" <cpr_@_pl.pl> napisał w wiadomości
    news:rp9nm456f94bpgt4hdqp5322q364t511rc@4ax.com...

    > oesuuuuu....
    >
    > To niech mi ktos w koncu odpowie, czy na stronie BFG
    > http://www.bfg.pl/u235/navi/28413 ktos powypisywal glupoty ??????? i
    > to ze, ze umowa z bankiem NIE jest warunkiem wystarczajacym dla
    > gwarancji BFG
    >
    > Umowa bezposrednia z bankiem w kwestii lokaty - nie mam watpliwosci co
    > do gwarancji BFG.
    > Umowa z bankiem via posrednik - mam watpliwosci.....
    > Wystarczy prosto odpisac.......

    > P.S.
    >
    > oferta NB byla dla 5% 5M dla => 200k, wiec to NIE jest ta sama oferta
> [...]

    1. Klient i bank moga zawrzec dowolna umowe na dowlona lokate i dowolny
    procent i wcale nie musi to byc otwarta dla wszystkich oferta, moze to byc
    lokata dedykowana dla klienta. To ze oferty NB oferowane poprzez OF sa inne
    niz oferty NB oferowane przez NB nie oznacza ze sa to oferty innego
    podmiotu.

    2. Lokata i umowa o lokate poprzez OF jest Umowa z NB, lokata jest zawarta w
    NB, tam tez sa przesylane srodki. Jezeli nie bylaby to lokata NB zgodnie z
    przepisami bankowymi to byloby to kuriozum. Posrednik nie ma znaczenia,
    wazne ze sa pieczecie i podpisy Banku.