  • Data: 2011-10-19 20:55:49
    Temat: Re: lokaty, konta, karty, inwestycje i cały ten bajzel
    Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:j7hami$f63$1@inews.gazeta.pl...
    > Może szanowni finansiści między jednym kliknięciem a drugi znaleźliby
    > chwilę na zadumę nad tym co wyprawiają.

    Dla mnie majstersztykiem jest przekonanie milionów ludzi, że FAJNO JEST
    płacić
    kartą płatniczą. Nie dość, że operatorzy terminaliu kroją od sprzedawców
    (niektórych) procent
    od każdej płatności, to jeszcze niektórzy użytkownicy nie korzystają z
    "grace period".

    Grosz od miliardów transakcji.
    Piękne....

    Feromon