    From: Cyb <c...@p...onet.pl_niespamuj>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: lukas - jak zamknąć konto?
    Date: Fri, 11 Jun 2004 16:24:55 +0200
    Sender: c...@p...onet.pl@host-ip59-175.crowley.pl

    On Thu, 10 Jun 2004 19:17:26 +0000 (UTC), Tomasz Matuszewski
    <t...@n...artcom.pl> wrote:

    >W związku z reorganizacją swoich kont bankowych chce zamknąć jeszcze
    >Lukasa :) Lukas e-konto pro + współwłaściciel + token (jeden) + karty,
    >czy da się to zamknąć bez wizyty w oddziale??

    czekaja cie 2 wizyty w oddziale:
    1. zeby zastrzec karty,
    2. po ok. 2 tygodniach reszta formalnosci i zamkniecie konta

    i nie zdziw sie jesli tak naprawde nie zamkna ci konta ;-)

    ja zamknalem ekontopro a po jakims czasie zalozylem sobie ekonto.
    jak wszedlem via internet na ekonto to mialem solidnego zonka:
    ekontopro tez istnialo (ze stanem 0), mialem cala historie, historie
    kontaktow mailowych, na ekoncie mialem "z automatu" ustawionych
    odbiorcow tych samych ktorzy byli na ekontopro (mimo ze ich nie
    powinno byc).

    po prostu: BANK PARANOJA!

    bank nawet nie umie skasowac konta, a jak sie chwali ze ma iles tam
    rachunkow to chyba liczy wszystkie w historii ;-)

    pozdarwiam,
    Cyb