-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: [lukas] karty VE
Date: Wed, 10 Dec 2003 21:59:53 +0100
Organization: news.onet.pl
Lines: 41
Sender: n...@o...pl@bykowina-132.elsat.net.pl
Message-ID: <br81g7$nma$1@news.onet.pl>
References: <br7hg4$4e1$1@news.onet.pl> <6...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: bykowina-132.elsat.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1071089991 24266 80.51.5.132 (10 Dec 2003 20:59:51 GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 10 Dec 2003 20:59:51 GMT
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:272947
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:67ea.00000350.3fd78060@newsgate.onet.pl...
> > 1. W LUKAS e-banku można złożyć zapotrzebowanie na kartę VE. Można tam
> > wybrać oddział, w ktrórym nastąpi odbiór. Nie wiadomo dlaczego nie ma
tam
> > możliwości wyboru doręczenia pocztą. Bez najmniejszych problemów można
> > zamówić nową kartę, która zostanie dostarczona pocztą poprzez
LUKASlinię.
>
> Owszem, swietny pomysl zwlaszcza na zamowienie nowej karty po
wczesniejszym
> zastrzezeniu karty. Zloyc zamowienie mozna, a potem mozna juz sobie czekac
ad
> mortem defecatam.
Już jestem po wyjaśnieniach.
Więc ustaliłem, co następuje.
Zastrzeżenie w LUKASlinii skutkuje tym, że karta jest zastrzeżona, a
konsultant ma jednocześnie obowiązek usunięcia karty z systemu, aby nie było
komplikacji przy składaniu zapotrzebowania na następne karty.
Zastrzeżenie w LUKAS e-banku także skuktuje zastrzeżeniem i usunięciem karty
z systemu. Co zresztą sam sprawdziłem, gdyż dziś rano dokonałem zastrzeżenia
przez e-bank, a teraz [21] konsultantka stwierdziła, że karty nie ma w
systemie, ale nie jest w stanie odtworzyć, kiedy fizycznie została usunięta.
Złożenie zapotrzebowania przez LUKASlinię / w oddziale nie jest problemem,
gdyż nawet gdyby coś w systemie zalegało - konsultant to zobaczy.
Z kolei przy składaniu zapotrzebowania przez e-bank problem może być tylko
wtedy, kiedy złoży się zastrzeżenie, i zanim zostanie ono wykonane, złoży
się zapotrzebowanie na następną kartę VE.
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
Następne wpisy z tego wątku
- 10.12.03 22:55 Marcin Lubojański
- 11.12.03 12:31 s...@p...onet.pl
- 11.12.03 13:34 Wojciech Nawara
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie