  • Data: 2008-02-06 21:55:20
    Temat: Re: [lukas] lezy i kwiczy?
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuba" <n...@s...net> napisał w wiadomości
    news:fod7ei$1pcn$1@news2.ipartners.pl...
    > Na pytanie czy to awaria, zarzekają się, że absolutnie nie.
    Jak nie awaria, to co?
    > Czas przywrócenia systemów do życia nie jest określony.
    W Lukasie normalka. Kiedy w końcu skończą z zatrudnianiem studentów do
    utrzymywania systemów i wezmą do tego porządną, zewnętrzną firmę?

    Byłem jakoś parę minut przed 19 w jednym z oddziałów Lukasa wziąć historię
    rachunku (muszę mieć potwierdzoną) i niestety, miły pan stwierdził, że dziś tego
    nie załatwimy, bo jest awaria systemu - zarówno w oddziałach, jak i nie działa
    dostęp przez internet i infolinia. Dostęp przez infolinię planowali przywrócić
    ok. 19.30, czyli już po zamknięciu oddziału.