  • Data: 2005-11-09 17:25:52
    Temat: Re: lukas - nieprzyjazny bank
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> wrote in message
    news:dkqkp8$sp8$3@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie wiem, nie pytałem. Wziąłem na wstrzymanie i przez tydzień ustrojstwa
    > prawie nie używałem, korzystając z innego konta. Piszę prawie, bo czasem

    A no bo Ty jesteś rozpasany kapitalista i masz kont nazakładanych, nie
    przymierzając, niczym minister od Millera przed dymisją rządu ;). Gorzej
    mają ci, którzy postsocjalistyczną biedę klepiąc oglądają z trzech stron
    każdą złotówkę za przelew i prowadzenie rachunku. Albo tacy jak ja, którzy
    wpisawszy litanię zleceń stałych natychmiast zapominają co kiedy i za ile -
    i w razie problemów dostają kociokwiku i pląsawicy. Szczęściem, jak dotąd
    Multi i BP Inteligo, gdzie mam pozlecane stałe przelewy i polecenia zapłat
    działają jakoś w miarę bezproblemowo - oby tak zawsze.

    > popatrywałem do środka i choć czasem mnie wywalało, to jakoś mi konta nie
    > zablokowało. Nic też z konta nie zniknęło i wszystkie zlecenia

    Naukowiec, jak mu powiedzą - nie zaglądać! - to po prostu musi, imperatywem
    popychany jeden, choćby się miał skręcić.

    > drugorzędne sprawy, dzięki którym jak nie mam co robić to sobie dzwonię do
    > Lukasa i robię awanturę (co mnie nadzwyczaj odpręża).

    Mam nadzieję, że w ramach eksperymentu socjologicznego, nie zaś po to, by
    złośliwie przetestować procedury szkoleniowe BOKu i prawie za darmo poznęcać
    się nad nieszczęsnymi absolwentkami liceów zawodowych z odciskami na uszach
    i odparzeniami od pampersów.

    > Gorzej mają Ci, którym faktycznie konta poblokowało (nie chcę dociekać,
    > czy wina leży wyłącznie po stronie Lukasa), zniknęły im anty belkowe
    > lokaty, a na dodatek mają do onegoż Lukasa daleko. Taka karma.

    Tu Lukas dał cielska, bo powinni zrobić solidny backup zanim wrazili paluchy
    w system i z tego backupu elegancko wszystko poodtwarzać, bez włóczenia
    klientów po marmurach.
    Albo raczej powinni uruchomić awaryjny serwer tymczasowy, skoro dopuszczali
    obsługę kont podczas remontu.

    > PS. Poprawność polityczna w języku jest nabyta ostatnio. Konstruowanie
    > interdyscyplinarnego zespołu jest gorsze od budowania koalicji (chociaż
    > ludzie w sobie przyjemniejsi) i skutkuje gadaniem na okrągło, żeby każdy
    > myślał, że rozumie i był zadowolony w sobie.

    Aż mnie ciekawość kąsa, cóż to za inte... intra... no ten ony zespół
    montujesz i jaki ma to związek z polityką :)

    T.