  • Data: 2003-03-06 13:18:29
    Temat: Re: [lukas] nowa toip kk
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b472j6$bbt$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > zaczyna sie wlasnie wznawianie kart wydanych po raz pierwszy.... Powiem
    > szczerze ze zniesmaczylo mnie to ze taryfa jest sztuczna i zmienia sie tak
    > szybko - nikt jeszcze nie wzowil przeciez tej karty ! Jak wiec mozna
    > utrzymywac przez 2 lata pozycje "wznowienie karty 39zl" podczas gdy de
    facto
    > nikt za tyle jej nie wznowil !? Jedno jest pewnie - utraca wielu klientow
    na
    > rzecz ciekawszych ofert w innych bankach...

    No coz, moja karta konczy sie w czerwcu wiec mam jeszcze troszke czasu.
    Jednak taka zmiana podejscia mnie troche wkurza, gdyz posiadam takze VC z
    Millennium (wiem - dla niektorych to nie jest prawdziwa KK, ale ja chwalilem
    sobie jej uzytkowanie do czasu kiedy nie wyrobilem sobie VC Lukasa) i VC
    Lukasa skusila mnie mozliwoscia sprawdzania salda i operacji na biezaco
    przez telefon oraz tansza obsluga w przypadku kradziezy/zagubienia. Jednak
    teraz gdy zastrzezenie VC Millennium jest juz za darmo, a saldo i operacje
    karty moge sobie podejrzec za pomoca Millenetu to wlasciwie oferta Lukasa
    stala sie maloatrakcyjna. Dotychczas VC Millennium byla moja karta
    "zagraniczna" (ze wzgeldu na kursy walut) ale byc moze nadszedl czas na jest
    restytucje?

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia