  • Data: 2002-05-27 12:23:47
    Temat: Re: << m-Bank / Inteligo / BZ WBK ?? >>
    Od: "Artur Gogel" <r...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Esteban <e...@k...net.pl> napisał(a):

    > Rozgadali sie wszyscy jak trzeba :) Szukalem (mozliwie ze niedokladnie) i
    > nieznalazlem odp na dreczace mnie pytanie.
    > Gdzie zalozyc konto? Ktory bank najlepszy?
    >
    > W gre wchodzi m-Bank / Inteligo / BZ WBK
    > Wiem ze m-Bank / Inteligo maja niezly procent
    > BZ WBK ma zato tokeny.
    >
    > Chce zrezygnowac z PEKAO SA (sa beznadziejni jesli chodzi o obsluge
    > klienta), ale znalezc cos innego trzeba.
    > Mialem podobna sytuacje tzn.posiadalem konta w PEKAO s.a.,osobiste i
    firmowe.Doslownie dlawilem sie ze zlosci gdy musialem cokolwiek zalatwic w
    oddziale z powodu kolejek i niekompetencji pracownikow.W schylkowym okresie
    mojej tam przynaleznosci oplaty w osobistym zaczely byc wyzsze od
    oprocentowania,a na koncie firmowym to juz kompletny kosmos! oplata za samo
    prowadzenie 50 zl mies!.
    Prawie rok temu zdecydowalem sie...przenioslem sie do mBanku,Jezuuu co za
    rozkosz.Jestem dla siebie szalenie uprzejmy przy zalatwianiu wszelkich
    formalnosci i przelewow,zawsze dostaje od siebie kawe jak zalatwiam sprawy
    finansowe:-).
    To byl opis wesoly,a teraz fakty:
    - nigdy nie mialem problemow z laczeniem,
    - obsluga telefoniczna jest rzetelna i sklonna do pomocy w kazdej sytuacji,
    - brak oplat za prowadzenie,
    - brak oplat za przelewy dokonywane poprzez internet,
    - brak prowizji przy wyblacaniu gotowki z bankomatu euronetu/rozmieszczone sa
    w bardzo dobrych punktach/,
    - poki co brak oplat za dokonywanie przelewow do ZUS,
    - wysokie oprocentowanie.
    Prawde mowiac nie zauwazylem slabych punktow w tej ofercie,ktora
    przetestowalem.W porownaniu do bankow "marmurowych" dla mnie ta propozycja
    jest po prostu boska !.
    Zdaje sobie sprawe,ze nie zaspokaja ona osob,ktore potrzebuja osobistego
    kontaktu z obsluga,ale cos za cos,nie ma oddzialow-wyzsze oprocentowanie.
    Co do innych bankow internetowych trudno mi sie wypowiadac.W czasie gdy
    dokonywalem wyboru mBank posiadal najlepsza oferte,w tym m.in.mozliwosc
    bezprowizyjnego wyplacania gotowki,czego jak wiem inteligo do dzis nie
    posiada.
    Zastanawialem sie jeszcze nad Volkswagen Group,ale tam znowu oplaty za
    operacje byly wyzsze.
    Pozdrawiam i zycze trafnego wyboru :-)