    From: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [m*banki] Ubezpieczenia komunikacyjne.
    Date: Mon, 10 Sep 2007 14:52:03 +0200

    Katie pisze:

    > I pisze to osoba korzystająca w danym momencie z Outlooka ;-) Nie
    > wypowiadaj się, bo to, że ty nie umiałeś sobie poradzić z debianem nie
    > oznacza że jest to system debilny.

    Być może dla niego jest debilny ;-)

    > Zapewne nie masz zielonego pojęcia o programowaniu, o unixie też nie za
    > bardzo...

    Oo, a to trzeba mieć pojęcie o programowaniu, żeby używać Linuksa?
    Dobrze że moja żona tego nie wie, bo by biedna wyrzuciła swojego
    Slackware'a... Chyba że konkretnie Debian tego wymaga...? Coraz częściej
    słyszy się o "linuksie na biurko", że niby się da... a tutaj co -
    programować trzeba umieć?

    Powiem tak: można wcale nie znać się na programowaniu ani na uniksie, a
    używać z powodzeniem Linuksa i być z tego zadowolonym.

    > A nie wpadło ci do pustej łepetynki, że może to ty jesteś za
    > GŁUPI aby po prostu z debiana korzystać???

    Po co się męczyć, skoro istnieje trylion innych dystrybucji? ;-) Zaraz
    mi zarzucisz, że się nie znam na programowaniu i dlatego korzystam z
    Gentoo ;-) Albo że nie dałbym rady używać Debiana, bo jestem za głupi ;-)

    > Btw każdy linux ma teraz iceweasel i icedova i na każdym byłby ten sam
    > problem,

    Kolejna ciekawostka. Powiedz to mojemu Gentoo, albo Ubuntu, albo
    Slackware'owi. Jak na razie chyba TYLKO Debian zdecydował się
    zrezygnować z logo Firefox i nazwy Mozilla Firefox/Thunderbird/whatever
    i wypuszczać _dokładnie to samo_ pod logo Iceweasel.

    > btw2-jakoś mi udało się na debianie dodać firefoxa

    Po cholerę masz tego Firefoksa dodawać, skoro Iceweasel to jest
    dokładnie to samo?

    > btw3-to nie jest grupa poświęcona systemom operacyjnym.

    No właśnie...

    > PS. Dla tych co napiszą, że nie mam nic z debianem pewnie do
    > czynienia-używam od 7 lat...

    Cóż za samozaparcie ;-)

    Disclaimer: nie uważam, że Debian jest zły, że Debian jest głupi albo że
    ktoś jest głupi. Ale to nie dyskusja na tą grupę.

    Marek