eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimądrości pewnej allegrowiczki: "konsument ma prawo do zwrotu w10 dni, ale admini zawieszą jego konto"Re: m?dro?ci pewnej allegrowiczki: "konsument ma prawo do zwrotu w10 dni, ale admini zawiesz? jego konto"
  • From: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <4d262175$1@news.home.net.pl> <2...@n...onet.pl>
    In-Reply-To: <2...@n...onet.pl>
    Subject: Re: m?dro?ci pewnej allegrowiczki: "konsument ma prawo do zwrotu w10 dni,
    ale admini zawiesz? jego konto"
    Date: Fri, 7 Jan 2011 12:25:56 +0100
    Lines: 23
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18483
    NNTP-Posting-Host: 89.72.203.242
    Message-ID: <4...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1294399620 89.72.203.242 (7 Jan 2011 12:27:00 +0100)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: w...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:544025
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:2de1.00000495.4d262170@newsgate.onet.pl...
    >> > nieprawidłowy termin 30 dni czy nieprawidłowe potrącenie?
    >>
    >
    >> Jedno i drugie.
    >
    > paczka idzie 4 dni, sprzedawca odbiera ją 14 dnia, ostatni
    > dzień drugiego awizo (musi wcześniej? nie musi). Dopiero
    > wtedy "dowiedział się" że klient coś zwrócił. Ile ma dni
    > na wysyłkę? ponoć 14, więc odda po 4+14+14 dniach i ma
    > nawet ponad 30. A jeśli źle liczę, to jak ma być prawidłowo?

    Nooo, jesli ktos informacje o rezygnacji wysyla razem z towarem... to
    oczywiscie. W sumie nawet nie przyszlo by mi cos takiego do glowy - ani to
    (jak widac) korzystne dla kupujacego, ani kulturalne.

    Ja tam wole mailem z potwierdzeniem albo telefonicznie z nagraniem rozmowy.

    --
    Pozdr.
    Kenny

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1