eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimądrości pewnej allegrowiczki: "konsument ma prawo do zwrotu w10 dni, ale admini zawieszą jego konto"Re: m?dro?ci pewnej allegrowiczki: "konsument ma prawo do zwrotu w10 dni, ale admini zawiesz? jego konto"
  • Data: 2011-01-07 11:25:56
    Temat: Re: m?dro?ci pewnej allegrowiczki: "konsument ma prawo do zwrotu w10 dni, ale admini zawiesz? jego konto"
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:2de1.00000495.4d262170@newsgate.onet.pl...
    >> > nieprawidłowy termin 30 dni czy nieprawidłowe potrącenie?
    >>
    >
    >> Jedno i drugie.
    >
    > paczka idzie 4 dni, sprzedawca odbiera ją 14 dnia, ostatni
    > dzień drugiego awizo (musi wcześniej? nie musi). Dopiero
    > wtedy "dowiedział się" że klient coś zwrócił. Ile ma dni
    > na wysyłkę? ponoć 14, więc odda po 4+14+14 dniach i ma
    > nawet ponad 30. A jeśli źle liczę, to jak ma być prawidłowo?

    Nooo, jesli ktos informacje o rezygnacji wysyla razem z towarem... to
    oczywiscie. W sumie nawet nie przyszlo by mi cos takiego do glowy - ani to
    (jak widac) korzystne dla kupujacego, ani kulturalne.

    Ja tam wole mailem z potwierdzeniem albo telefonicznie z nagraniem rozmowy.

    --
    Pozdr.
    Kenny

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1