eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mB/Multi/Euronet] - nie oddamy pieniedzy i co nam pan zrobi? › Re: [mB/Multi/Euronet] - nie oddamy pieniedzy i co nam pan zrobi?
    From: "parrot" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mB/Multi/Euronet] - nie oddamy pieniedzy i co nam pan zrobi?
    Date: Sun, 24 Apr 2005 21:49:55 +0200

    Użytkownik ""Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)""
    > parrot napisał(a):
    >
    > Skąd masz takie wiadomości, że u arbitra często wygrywają klienci? Bo z
    > tego co ja wiem jest dokładnie odwrotnie. Większość sporów jest
    > rozwiązywana na korzyść banków. Nie ma też w tym nic dziwnego bo arbiter
    > jest instytucją powołaną i opłacaną przez banki.

    Polowana, bo zostali do tego zmuszeni. Oplacana tez pod przymusem. Nie lubia
    sie nazwajem zanadto.

    Informacja z zaprzyjaznionego banku - dowiadywalam sie o to, gdy walczylismy
    ze znajomym w sprawie "niedozwolonego debetu", zaprzyjazniony bank (rzecz
    jasna inny) wlasnie poradzil mi arbitraz. Co wiecej, po liscie do Prezesa
    banku (a co?), w ktorym znajomy informowal, iz nie bedzie mial wyjscia, jak
    tylko odwolac sie do arbitrazu, gwaltownie zmienil sie ton Dyrektora
    Oddzialu.

    Pozdrawiam
    parrot