  • Data: 2008-12-29 16:48:00
    Temat: Re: mBANK zmienia %
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Szymon" <n...@o...pl> wrote in message
    news:gjapur$qm1$1@news.dialog.net.pl...
    > BTW mam doskonały pomysł na nową "reklamę mBanku"
    > -----------
    > Dobry! To ja mam pomysł na nową promocję "zostań 2,5 milionowym klientem z
    > zerowym saldem!!!" :-)

    BRE nigdy nie nalezal do peletonu oferujacego najwysze oprocentowanie (moze
    na poczatku przy starcie mBank wyroznial sie od typowych bankow z
    oddzialami, ale byla to promocja). Wynioslem sie z niego w okresie, w ktorym
    wprowadzil oplaty za przelewy. Juz wtedy bylo widac, ze oprocentowanie ROR
    bedzie zmierzac do zera i emax podobnie. Jego internetowosc przestala byc
    juz takim plusem, bo banki z placowkami maja juz tez taki dostep i oferuja
    rozne produkty przez siec. To nie jest bank dla poszukujacych wysokiego
    oprocentowania.
    Np. wystarczy bezplatny Getin ROR (intern.)+ oszczedn. na 7%(nielimitowane
    przelewy na getinowy ROR) oraz dobrze oprocentowane lokaty. Dodatkowo
    uzupelnieniem jest Alior z ROR na 5.65% oraz karta za 3zl. Dla tych co licza
    kazda zlotowke, rozwiazanie bardziej efektywne.
    Nie ma co narzekac, tylko 'glosowac nogami' i nie podnosic im statystyk.