eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank › Re: mBank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "kashmiri" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank
    Date: Tue, 10 Feb 2009 00:41:42 +0400
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 31
    Message-ID: <gmq3kv$nsm$1@news.interia.pl>
    References: <gmq2l4$n34$1@inews.gazeta.pl> <gmq3in$nkq$2@news.wp.pl>
    NNTP-Posting-Host: 94.43.112.207
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1234211295 24470 94.43.112.207 (9 Feb 2009 20:28:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Feb 2009 20:28:15 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8050.1202
    In-Reply-To: <gmq3in$nkq$2@news.wp.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8050.1202
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: kaacper % interia+pl
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:473879
    [ ukryj nagłówki ]



    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    news:gmq3in$nkq$2@news.wp.pl...
    > Kamil pisze:
    >> Witam
    >>
    >> Od kilku dni logujac sie do mBanku otrzymuje komunikat (na czerwonym
    >> pasku) "Operacja wykonana niepoprawnie" i nizej tekst "przykro nam,
    >> usluga jest w tej chwili niedostepna itd.", ALE NACISKAJAC NA PRZYCISK
    >> POWROT dostaje sie do stron transakcyjnych i dalej juz wszystko jest w
    >> porzadku - no wlasnie czy na pewno wszystko jest w porzadku, dlaczego
    >> pojawiaja sie te komunikaty ?
    >
    >
    > Keyloggera zlapales? Sprawdz.
    >
    > Zmien przegladarke na Firefox lub Opera, jesli korzystasz z IE

    Zaloguj się z innego kompa i sprawdź, czy będzie tak samo. Przeskanuj
    swojego kompa jakimś antywirem --- albo ręcznie: sprawdź ustawienia
    autostartu (np. Startup Control Panel, www.mlin.net), uruchamianych usług
    (konsola zarządzania systemem) i programu wykonywalnego powłoki systemu (w
    rejestrze - powinno być explorer.exe i nic dalej), wyłącz wszystkie
    podejrzane dodatki z IE i usuń podejrzane formanty ActiveX. --- Teraz system
    powinien być w miarę czysty.

    No i używaj Firefoxa, Opery lub Google Chrome zamiast IE czy Safari.

    k.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1