  • Data: 2004-09-14 05:42:37
    Temat: Re: mBank
    Od: "Pasterz" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Pasterz" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > regularnie
    >
    > "Kredyt odnawialny tylko na 2 lata, a nie w jak innych bankach co rok" - to
    > jest ta bzdura, ktora napisales

    A po co sie czepiasz skoro rozumiesz ?

    W innych bankach co roku przedluza sie kredyt automatycznie - tak mam w pekao
    s.a. bez pytania. Ilosc przedluzen jest nielimitowana, pod warunkiem
    regularnych wplywow itp.
    W mBank jest wg regulaminu na 1 rok i jedno przedluzenie o rok, czyli na 2
    lata, a nie na czas praktycznie nieokreslony jak w pekao s.a.