  • Data: 2013-01-02 23:08:15
    Temat: Re: mBank-Alior Sync
    Od: osa <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-02 22:07, [sas] pisze:
    > Moim zdaniem to jest celowe działanie. Pierwszy lepszy przykład z mB
    > "WNIOSEK O KREDYT ODNAWIALNY/ZMIANĘ LIMITU". Poprawcie mnie, jeśli się
    > mylę: wniosek można złożyć przez system transakcyjny, podpisać umowę
    > przez system transakcyjny, można zwiększyć limit przez system
    > transakcyjny, ale już zmniejszyć limit czy zlikwidować - to tylko przez
    > infolinię. Czy można byłoby tę funkcjonalność dodać w sytemie
    > transakcyjnym? Pewnie tak, ale bym ją sobie wyklikał w kilka sekund i
    > byłoby po zawodach, a na infolinię to może zapomnę zadzwonić, może mi
> [...]

    Można wyklikać przez system przez dyspozycje (czy jakoś tak) ale zapewne
    spowoduje to przesłanie dokumentów, które i tak trzeba odesłać. Jak
    obniżałem limit to niestety tego ułatwienia nie było, za to dwukrotnie
    przeboje z aneksami już tak. Jeden plus to brak konieczności kontaktu z
    (nie koniecznie) rozgarniętymi konsultantami.