  • Data: 2013-01-02 22:07:54
    Temat: Re: mBank-Alior Sync
    Od: "[sas]" <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.01.2013 o 18:00 quiris <l...@b...biz> pisze:

    > W ślad za archaicznym systemem informatycznym idzie archaiczna obsługa.
    > Mnóstwa rzeczy nie da się zrobić przez ten ich mitycznie psudodoskonały
    > system transakcyjny. Pozostaje dzwonienie na mLinię.

    Moim zdaniem to jest celowe działanie. Pierwszy lepszy przykład z mB
    "WNIOSEK O KREDYT ODNAWIALNY/ZMIANĘ LIMITU". Poprawcie mnie, jeśli się
    mylę: wniosek można złożyć przez system transakcyjny, podpisać umowę przez
    system transakcyjny, można zwiększyć limit przez system transakcyjny, ale
    już zmniejszyć limit czy zlikwidować - to tylko przez infolinię. Czy można
    byłoby tę funkcjonalność dodać w sytemie transakcyjnym? Pewnie tak, ale
    bym ją sobie wyklikał w kilka sekund i byłoby po zawodach, a na infolinię
    to może zapomnę zadzwonić, może mi się nie będzie chciało czekać 10 minut
    na słuchawce na konsultanta i tłumaczyć o co mi chodzi, może będzie mi
    szkoda kasy na połączenie, itp. - a produkt cały czas aktywny.

    [sas]