eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank, Allianz i Zdrowie 24hRe: mBank, Allianz i Zdrowie 24h
  • Data: 2011-01-16 10:10:17
    Temat: Re: mBank, Allianz i Zdrowie 24h
    Od: "Michał K." <n...@n...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-01-16 03:18, witek pisze:
    > On 1/15/2011 7:46 PM, "Michał K." wrote:
    >>
    >> Na podstawie grupy LuxMed, krótka charakterystyka ciekawych rzeczy dla
    >> kogoś, kto nigdy nie korzystał z prywatnej opieki:
    >> - Bez skierowań do zdecydowanej większości specjalistów
    >> - Wizyta umawiana na jednej infolinii lub przez Internet, od razu z
    >> potwierdzeniem terminu. Terminy do większości specjalistów max
    >> kilkudniowe (zdarza się na ten sam dzień), interniści/ rodzinni nawet na
    >> kilka godzin do przodu są dostępni.
    >> - Zazwyczaj brak opóźnień w/s do umówionej godziny, max 10-15 minut (ale
    >> to zdarzyło się tylko raz)
    >> - Lekarze podchodzą do tematu konkretnie, fachowo.
    >> - Badania krwi/testy robione na poczekani- po wypisaniu kartki papieru
    >> od specjalisty-, najwyżej po "doczekaniu się" na swoją kolej do pokoju
    >> zabiegowego.
    >> - Wizyty domowe oraz możliwość wezwania karetki 24h (w dużych miastach)
    >> - Możliwość składania reklamacji
    >>
    >> Michał
    >>
    >>
    >
    > najbardziej z tego wszystkiego podoba mi sie brak obsuwy przy terminach.

    JEŚLI jest obsuwa to dlatego, że poprzednia konsultacja przeciąga się
    ponad "standardowy" czas i, no cóż, trwa to kilka minut najwyżej. Wiem,
    że jeśli konsultacja faktycznie musi potrwać dłużej niż przewidziane-
    bodajże- 30min, to lekarz sugeruje umówienie się na następny termin.

    > Do szału doprowadza mnie wizyta na godz 10.15 odbyta o 11.30.

    Za coś takiego w LuxMedzie reklamacja jak stąd do NYC.

    > Reszta to w zasadzie standard oczekiwań i nie wyobrażam sobie, zeby
    > mogło być inaczej.
    >
    > Pytanie jeszcze o standard dookoła i w środku.

    Na podstawie placówek w Krakowie i raz w Warszawie- całkiem
    sympatycznie, szczególnie do gustu przypadło mi CM LIM, jeśli chodzi o
    standard wykończenia budynku, tego jak ubrany jest pracownik i ogólnie
    ;) Wiadomo, brak porównania do większości NFZtowych placówek, chociaż
    może teraz tam jest lepiej niż dawniej, nie wiem, bo już ładnych kilka
    lat nie korzystam.

    > Korzystałem kiedyś z usług podobnej grupy i szlag mnie trafił.
    > Parkingu brak.

    Z tym to nawet w Krakowie różnie bywa, trudno, żeby w popularnej
    lokalizacji w centrum (tzw. Herbewo przy al. Słowackiego) był dla
    klientów osobny parking, za dobrze by było :) Natomiast w placówkach
    poza centrum parking owszem jest.

    Michał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1