  • Data: 2012-10-25 13:12:37
    Temat: Re: mBank & BIK
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek" <j...@t...mam> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:87zk3ag977.fsf@alfa.kjonca...

    > Czyli jednak interwencja telefoniczna ....
    > a czy jest gdziekolwiek zapis po jakim czasie
    > taki zapis powinien być anulowany ?
    > - w miare możliwości prosze o nieodsyłanie do RTF-xy :)
    O ile dobrze pamiętam:
    1. m*banki generują 3 puste wyciągi.
    2. do biku z tego co widziałem po swoich danych wysyłają stan na koniec
    miesiąca (nie wiem czy na to jest jakaś regulacja)
    czyli po zakończeni 3 miesiąca od złożenia wypowiedzenia limitu
    najwcześniej.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/