  • Data: 2005-06-26 14:51:04
    Temat: Re: mBank - BZWBK
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nastał nam piękny 26 czerwiec 2005 roku,
    kiedy to DooMiniK posłał(a) w świat wiadomość

    > Jak dzisiaj przeleję z mBank do BZWBK, to pieniądze
    > po drugiej stronie będą zaksięgowane po którym elixirze ?
    > Będą już w południe na koncie?

    Małe, prywatne zestawienie

    Przelew wysłany pierwszą sesją Eliksiru jest księgowany na kontach
    Reiffeisen Bank - pomiędzy 11. a 12.
    Volkswagen Bank Direct - pomiędzy 11. a 12.
    ING Bank Śląski - pomiędzy 13. a 14.
    mBank - pomiędzy 13. a 14.
    Lukas Bank - pomiędzy 13. a 14.

    Dwie ciekawostki

    Pieniądze wpłacone rano na konto w PKO w Katowicach (kasie banku) są
    dostępne na koncie właściciela dopiero następnego dnia, jeżeli właściciel
    konta sprawdza jego stan w innym województwie. Niedawno się o tym
    przekonałem.

    Opłacona porannym przelewem faktura Idei (Idea ma konto w BRE Banku,
    przelew puszczony z VW Banku). Kwota przelewu jest zaksięgowana jeszcze
    tego samego dnia, co można sprawdzić na https://www.idea24on-line.pl/.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,