  • Data: 2003-05-04 19:00:12
    Temat: Re: [mBank] Bezpieczenstwo?
    Od: brodsky <d...@t...SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 4 May 2003 18:46:30 +0200, Latet wrote:

    >Prosze o refleksje innych (zwlaszcza mBankowcow) na ten temat,
    >bo ja juz przez to zle sypiam od paru dni :-/

    Moje spostrzeżenia:

    1. mLinia istotnie wygląda na najsłabszy i najłatwiejszy do sforsowania
    element mBanku;
    2. na dobrą sprawę jedyne informacje, z których zdobyciem włamywacz może
    mieć rzeczywiste kłopoty, to telekod, ilosć kont oraz ew. pełnomocnicy -
    i na nich trzeba się skupić. Telekodu używać jak najrzadziej i tylko z
    "pewnych" linii i aparatów, a od kiedy niekiedy - zmienić. Liczbę kont
    również dobrze miec w przedziale nie do końca standardowym (czyli 3-5);
    3. posiadane zasoby na pewno warto trzymać w funduszach. Nie wiem, jak
    sprawy stoją z ich odkupywaniem via mLinia, ale tak czy inaczej to
    kolejne utrudnienie i dodatkowe kilka dni na zorientowanie się, że
    dzieje się coś nieplanowanego.

    Z grubsza biorąc, odrobina przezorności i pomyślunku powinna zapobiec
    nieszczęsciu. Co nie zmienia wrażenia, że kwestię mLinii mogliby
    rozwiązać lepiej.

    Maciek