eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] Dostałam oświadczenie o odstąpieniu od umowy o korzystanie z karty kredytowej mBanku...Re: [mBank] Dostałam oświadczenie o odstąpieniu od umowy o korzystanie z karty kredytowej mBanku...
    From: martynka <g...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] Dostałam oświadczenie o odstąpieniu od umowy o korzystanie z
    karty kredytowej mBanku...
    Date: Fri, 18 Jan 2008 19:58:38 +0100

    > Tak z ciekawosci, dlaczego ?

    Bo NIGDY, PRZENIGDY nie mam zamiaru brać kredytu. Za odsetki które mi
    naliczą, mogę sobie pozwolić na inne przyjemności. Kredyt ma swoje
    zalety, owszem lecz nie można bez tego żyć, Śledząc waszą grupę nasuwa
    mi się wniosek kk może uzależnić. Już tam wolę mieć tyle gotówki ile mam
    na koncie.

    A mam takie pytanie, skoro nie wypełnię wniosku to czy oświadczenie o
    odstąpienie od umowy o korzystanie z karty muszę wypełniać, czy jak nic
    nie odeślę to wszystko zostanie potraktowane jako ANULOWANE?