    From: "xXx" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] Drogi kliencie, pocaÂłuj siĂŞ w d...
    Date: 15 Sep 2006 14:38:54 +0200

    > mB to bank "dla mas" robiony jak najnizszym kosztem, a nie dla
    > wymagajacych klientow. Na razie wszyscy sie pchaja do bankow, wiec
    > dopoki banki naprawde nie beda musialy konkurowac o klienta,
    > indywidualne podejscie mozna wlozyc miedzy bajki (chyba ze zdecydujesz
    > sie na private banking).

    Coś w tym jest. Miałem u nich kredytówkę, chciałem mieć przedłużoną na kolejny
    rok za darmo lub chociaż obniżoną opłatę. No ale nie mieli ochoty, więc
    przeniosłem się do Citi. Teraz nie dość że płacę tą kartą więcej niż poprzednią
    to jeszcze robię nią przelewy. mBank więc stracił oprócz prowizji od zakupów
    kartą także prowizję za przelewy, a ja mam darmowe przelewy i punkty BP. Jeśli
    Citi da mi kartę na kolejny rok gratis, to już nie będę szukał innych.