  • Data: 2005-06-02 10:14:01
    Temat: Re: [mBank] Elektroniczne wyciagi
    Od: "flash" <f...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d7l5vh$re2$1@serwus.bnet.pl...
    > A był to środa, 1 czerwca 2005 20:09, gdy Wojciech Malinowski napisał(a)
    coś
    > na pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Tak, też dostałem ten spam i jestem wkurzony na maksa. Pomimo
    wielokrotnych
    > próśb, mBank ciągle mnie spamuje, a mLinka udaje, że to nie oni... Fakt,
    > robi Onet w ich imieniu. Ale co mnie to k-wa obchodzi? Zgody nie dawałem,
    > w wręcz rządałem zaprzestania.

    Zanim powiesz coś na temat mBanku to przeczytaj regulamin konta w onet.pl .
    Przy zakładaniu konta wyraziłeś zgode na dostarczanie przez Onet informacji
    reklamowych, a więc nie możesz nic zrobić, chyba że zlikwidować konto
    pocztowe :)
    W dodatku mBAnk nie ma wpływu na to kto otrzyma ich rekalme za pośrednictwem
    Onetu, chyba że jedynie na grupe społeczno-demograficzną do której
    skierowana jest reklama, a więc nic nie może zrobić z tym fantem.