  • Data: 2003-06-20 08:27:04
    Temat: Re: mBank - FORTIS?
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zalozylem se e-pakiet w Fortisie (w ciagu 24 godzin) i mam wyzsze
    > oprocentowanie, wplaty w placówkach, pobieranie z karty VE w dowolnym
    > bankomacie za free (do 10kzl dziennie) i bezplatne przelewy (takze do US).
    > Niestety trzeba placic za konto 7PLN. Ja trzymam zwykle wiecej niz kilka
    > tysiecy, wiec róznica w oprocentowaniu spokojnie to pokrywa.
    Jeszcze jest 1 zł. miesięcznie za używanie VE, ale wypłaty gdziekolwiek bez
    prowizji to jest piękne. Trzeba też mieć stałe comiesięczne dostawy na
    rachunek (chyba 300 zł.). Można za to iść do oddziału i wpłacić pieniądze na
    rachunek i natychmiast są dostępne. Można tak wesprzeć osobę bliską lub
    znajomą, będącą właśnie na drugim końcu Polski czy świata - bez żadnych
    opłat. W mBanku tak się nie da, trzeba wysyłać pieniądze przelewem, a to
    zajmuje więcej czasu, chyba, że przelewamy z mBanku :-). Tu właśnie wychodzi,
    jak fajna jest strategia tego banku, żeby zbudować za ciężkie pieniądze
    olbrzymią sieć użytkowników. Wyszło więc na to, że mBank to w tej chwili
    podstawa handlu w sieci. Tzn. nie monopolista, ale z racji swojej
    powszechności - najszybszy sposób na przelanie kasy.