  • Data: 2004-07-09 19:40:46
    Temat: Re: mBank - Historia/Lista operacji wykonanych
    Od: "Sylwek Nowalski" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego uważasz, że to jest kolejność odwrotna? Jak sporządzasz
    > listę zakupów, to też zapisujesz ją od dołu? Jeśli rejetrujesz kolejne
    > dane w arkuszu kalkulacyjnym, to też zaczynasz wypełnianie od dołu?
    Jeśli chcę przejrzeć zapisane rekordy, to też lubię sobie posortować tak,
    aby ostatnio wprowadzone były 'na górze' (znaczy posortowane malejąco) -
    przyznam byłbym "wdzięczny" bankow za taką dodatkową funkcjonalność.
    Natomiast domyślam się, że wprowadzenie takiej niby to drobnej zmiany to
    ryzykowna zabawa - szczególnie przy wciąż narzekających na wszystko
    klientach ;). Inna sprawa, że nie zostało to ustawione w pierwotnej
    funkcjonalności - no ale nie można o wszystkim pamiętać ;).

    pozdr,
    Sylwek