  • Data: 2006-08-20 19:14:27
    Temat: Re: mBank Historia rachunku
    Od: Adam <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 20 Aug 2006 17:26:21 +0200, F.T. napisał(a):

    > Witam serdecznie
    > Założyłem konto w MBanku
    > I wchodze w historie rachunku i chciałbym ja uzyskac w pliku jak np w
    > inteligo w pdf lub xls
    > Czy jest taka możliwość?? Od tygodnia ogladam rozne funkcje ale nie
    > znalazlem
    > Z gory dziekuje za pomoc
    > Grzes

    Nie ma, niestety.

    Przede wszystkim to mbank powinien wreszcie udostępnić jakąś sensowną opcję
    wydruku historii z konta np. przez wydruk do pdfa - bo to co jest teraz to
    w porównaniu chociażby do Inteligo to jest żenada - strona w ramkach nie
    wygląda ciekawie a jak taką historię trzeba przenieść z jednego kompa na
    drugi to już zupełna tragedia. Korzystam prawie od początku i to jest wg
    mnie jedno z najgorszych niedopatrzeń.

    Adam