    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank KASUJE za duet VeDelfin+MCd 1,50zł od 1,11,10
    Date: Wed, 22 Sep 2010 09:27:42 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 22 Sep 2010 09:11:38 +0200, MarekZ napisał(a):

    > To jest chyba nowe. Nie wiem czy to jako transakcja gotówkowa czy
    > bezgotówkowa idzie. Jeśli jako bezgotówkowa to jak najbardziej miałoby
    > to ciekawe zastosowania, jeśli jako gotówkowa to dużo gorzej, ale ze
    > względu na brak prowizji można by szukać zastosowania jako alternatywy
    > do wypłaty z bankomatu albo przelewu z karty (odsetki niższe od
    > prowizji).

    Ze strony mBanku odnośnie mTRANSFERU:

    "Z rachunku karty kredytowej jako przelew z karty"

    Hmmm z tego co kojarzę to zazwyczaj jeżeli jest mTRANSFER, to jest też
    możliwość płatności kartą. Więc idąc za radą banku:
    "Koniec z mozolnym przepisywaniem danych z KARTY kredytowej, z
    pamiętaniem kodów CVV. Jedne co musisz zrobić to wybrać KARTĘ kredytową,
    której chciałbyś użyć. Pozostałe czynności zrobi za Ciebie system
    transakcyjny mBanku."
    Szkoda tylko, że bank każe sobie za takie ułatwienia dosyć słono płacić.

    --
    xbartx