    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank KK VP
    Date: Thu, 11 Sep 2008 21:06:00 +0200
    Sender: k...@o...gamma.furrynet.org

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > O to, to... :-)

    Dla mnie cale to wprowadzanie platyny wyglada na jakis sabotaz, albo (za
    wybaczeniem) jacys debile tam sie dorwali do decyzji.

    Po pierwsze, platyna od poczatku powinna isc osobna sciezka z
    wydzielonymi numerami telefonicznymi i obsluga, przyjmujaca (na
    poczatku, zanim nie dojdzie obsluga juz wydanych kart) wylacznie
    zgloszenia osob zainteresowanych platyna - i do takich osob w umowionym
    terminie dociera agent z kwitami, pilotujacy nastepnie szybka obsluge
    wniosku.

    Po drugie, sprzedaz platyny klientom nie posiadajacym golda, powinna
    nastapic w pozniejszym terminie. Najpierw powinni oficjalnie
    zapowiedziec, ze mBank zaproponuje najlepszym klientom wymiane
    posiadanych Gold na platyne, a pozniej oferta zostanie udostepniona
    szerzej. Na tym etapie z inicjatywy banku powinny isc zapytania do
    kleintow, ktorym bank na 100% gwarantuje, ze w przypadku zgody klienta
    wymiana nastapi z automatu, bez dalszych zabaw z wnioskowaniem i
    rozpatrywaniem (chcemy panu dac, niech pan wystapi z wnioskiem......my
    wtedy go rozpatrzymy i jednak odrzucimy bo tak do konca nie
    sprawdzilismy i dzial ryzyka sie nie zgodzil gdy okazalo sie, ze jest
    pan jednak zainteresowany nasza propozycja i zaczelismy dokladniej
    sprawdzac panska zdolnosc kredytowa)
    Po rozprowadzeniu platyny wsrod tak wybranych klientow, dopiero powinno
    nastapic jej sprzedawanie innym, na zasadzie jak wspomnialem na poczatku.

    W latach 90-ych pracowalem z kolega, ktorego mama pracowala w banku
    (ktores PKO). Do jej zadan (miedzy innymi) nalezalo osobiste zawozenie
    goldow do klientow, ktorym bank PRZYZNAL takie karty.