eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank KK VPRe: mBank KK VP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.wp.pl!not-for-mail
    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank KK VP
    Date: Thu, 11 Sep 2008 21:06:00 +0200
    Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Lines: 42
    Sender: k...@o...gamma.furrynet.org
    Message-ID: <gabq73$j1r$3@news.wp.pl>
    References: <ga6rtr$npn$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <d...@2...googlegroups.com>
    <gabdq2$hgv$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <gabod6$j1r$1@news.wp.pl>
    <gabntj$76a$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: okr42.gamma.furrynet.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.wp.pl 1221159971 19515 213.155.177.201 (11 Sep 2008 19:06:11 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Sep 2008 19:06:11 +0000 (UTC)
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    In-Reply-To: <gabntj$76a$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: avast! (VPS 080911-0, 2008-09-11), Outbound message
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.16 (Windows/20080708)
    X-Original-Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:454834
    [ ukryj nagłówki ]

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:gabod6$j1r$1@news.wp.pl...
    >
    >> Ten, tego...Czy chodzi o to, ze dzwonisz na mlinie i chcesz zamowic
    >> bilety do teatru i przeslanie ich z kwiatami na adres wybranki serca,
    >> a mlinia przyjmuje zgloszenie i informuje, ze ma 30 dni na jego
    >> realizacje?
    >
    > O to, to... :-)
    >


    Dla mnie cale to wprowadzanie platyny wyglada na jakis sabotaz, albo (za
    wybaczeniem) jacys debile tam sie dorwali do decyzji.

    Po pierwsze, platyna od poczatku powinna isc osobna sciezka z
    wydzielonymi numerami telefonicznymi i obsluga, przyjmujaca (na
    poczatku, zanim nie dojdzie obsluga juz wydanych kart) wylacznie
    zgloszenia osob zainteresowanych platyna - i do takich osob w umowionym
    terminie dociera agent z kwitami, pilotujacy nastepnie szybka obsluge
    wniosku.

    Po drugie, sprzedaz platyny klientom nie posiadajacym golda, powinna
    nastapic w pozniejszym terminie. Najpierw powinni oficjalnie
    zapowiedziec, ze mBank zaproponuje najlepszym klientom wymiane
    posiadanych Gold na platyne, a pozniej oferta zostanie udostepniona
    szerzej. Na tym etapie z inicjatywy banku powinny isc zapytania do
    kleintow, ktorym bank na 100% gwarantuje, ze w przypadku zgody klienta
    wymiana nastapi z automatu, bez dalszych zabaw z wnioskowaniem i
    rozpatrywaniem (chcemy panu dac, niech pan wystapi z wnioskiem......my
    wtedy go rozpatrzymy i jednak odrzucimy bo tak do konca nie
    sprawdzilismy i dzial ryzyka sie nie zgodzil gdy okazalo sie, ze jest
    pan jednak zainteresowany nasza propozycja i zaczelismy dokladniej
    sprawdzac panska zdolnosc kredytowa)
    Po rozprowadzeniu platyny wsrod tak wybranych klientow, dopiero powinno
    nastapic jej sprzedawanie innym, na zasadzie jak wspomnialem na poczatku.


    W latach 90-ych pracowalem z kolega, ktorego mama pracowala w banku
    (ktores PKO). Do jej zadan (miedzy innymi) nalezalo osobiste zawozenie
    goldow do klientow, ktorym bank PRZYZNAL takie karty.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1