    From: "MarekZ" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank KK VP
    Date: Tue, 30 Sep 2008 20:29:04 +0200

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ga6rtr$npn$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Wniosek złożony 4 września.

    Dzień Dwudziesty Siódmy.
    Eh, to już prawie miesiąc z wnioskiem mBanku i w ogóle w międzyczasie
    zaczęła się jesień. Zaczynam się przyzwyczajać. Przejrzałem nawet jakie inne
    wnioski można sobie wypełnić, bo jeśli np. wczesną wiosną ten mi rozpatrzą,
    to tak jakoś będę się chyba nieswojo czuł. Postępu wprawdzie nadal nie ma,
    nadal 0%, ale teraz jestem już dumny z tego, iż jestem potencjalnym klientem
    mBanku oraz że mój wniosek jest lub też w najbliższym czasie będzie przez
    Ten Bank procesowany.

    mBank do mnie wprawdzie nie dzwonił (albo intteligentnie dzwonił o 9 rano,
    kiedy jeszcze zazwyczaj śpię), ale za to dzwonił Multibank z propozycją
    ubezpieczenia posiadanych przeze mnie kart. Zapytałem czy istnieje
    ubezpieczenie, w którym ubezpieczanym ryzykiem byłoby nierozpatrzenie
    złozonego wniosku w ciagu trwania jednej pełnej pory roku. Nie było takiego
    ubezpieczenia, więc powiedziałem, że innymi nie jestem zainteresowany. Ale
    nie powiem - wzruszony trochę byłem - BRE Bank o mnie dba, a przynajmniej
    jedno z jego odnóży!

    Aha, zauważyłem, że platynowy wariant Visy zniknął z bannerów na stronie
    mBanku. Zastąpiony został reklamą Visy Classic. Nie wiem cóż by to mogło
    oznaczać.

    Z forum bankingu nie zdecydowałem sie na razie skorzystać. Obawiam się, że w
    gronie tych wszystkich najbardziej docenianych klientów mBanku otrzymujących
    platynowa kartę za pośrednictwem mDziewczyn z Forum, czułbym się jak wół na
    salonach.

    marekz