  • Data: 2008-12-23 19:22:04
    Temat: Re: mBank KK VP
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 23 Dec 2008 18:06:34 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Karta z datą ważności do grudnia, widać że w grudniu wydana, a nie jak
    > ściemy dawała mLinia w październiku.

    Heh, to ja Ci coś powiem: mBank ma popieprzony kalendarz o miesiąc w tył.
    Mówili Ci, że poszło pocztą polską 30 października, prawda? Poszło 30
    listopada. Przeszło rok temu miałem podobną sytuację.

    Ten trick nie działa z kurierem. Wiosną załatwiłem sobie kartę Orąż w try
    miga.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl