eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank KK błądRe: mBank KK błąd
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news2.onet.pl!not-for-mail
    From: "Marcin_P." <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank KK błąd
    Date: Fri, 14 Oct 2005 09:57:22 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <dinod4$h86$1@news.onet.pl>
    References: <dilur1$15g$1@news.onet.pl> <dimb73$a7i$3@news.onet.pl>
    <dimds4$mbc$1@news.onet.pl> <dimg6h$r2a$1@news.task.gda.pl>
    <dimgqi$1gu$1@news.onet.pl> <dinlfg$743$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.219.115.251
    X-Trace: news.onet.pl 1129276644 17670 81.219.115.251 (14 Oct 2005 07:57:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 14 Oct 2005 07:57:24 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
    X-Sender: 0x+5LzQUNTxj6Iv9suRuP7BMlymZczZF
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:366335
    [ ukryj nagłówki ]

    > Proszę kliknij w menu karty kredytowe -> szczegóły umowy
    > i tam będzie ładnie wyjaśnione, w punktach
    > Przyznany limit: xxx PLN
    > Wykorzystany limit: xxx PLN
    > Dostępny limit: xxx PLN
    >
    > Niestety "szczegóły karty" pokazują tylko rozliczenia miesięczne i
    > dzienne, bez uwzględnienia poprzedniego miesiąca (tak jakby już był
    > spłacony) i stąd przekłamania
    >

    OK, To co piszesz to prawda, ale jest jedno ale. To że z dniem generowania
    wyciągu "limit miesięczny do wykorzystania do 31.10.2005" ustawia się na
    maksymalne ustawione przeze mnie to wiem.( termin generowania wyciągu
    10.10). Tu jest inny problem i chyba już wiem jaki. Otóż transakcja na 50 zł
    była autoryzowana i system zdjął ją z limitu miesięcznego, a 2 pozostałe
    przeszły bez autoryzacji. I tu jest błąd w systemie KK mBanku. Powinni nie
    tylko sprawdzać autoryzacje ale też transakcje rozliczone bez autoryzacji.

    PS. W poniedziałek zadzwonię do mBanku i spróbuje wyjaśnić tę sprawę lub
    złożę reklamacje na błąd systemu.

    Pozdrawiam
    Marcin_P.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1