  • Data: 2003-08-20 11:53:12
    Temat: Re: [mBank] - KK - blad systemu
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bez przesady: w najgorszym razie niedoprecyzowanie, ale tez nie ma tyle
    > miejsca w serwisie transakcyjnym. Jest limit dzienny i miesieczny, wiec
    > wiadomo, ze chodzi o autoryzacyjny, a po kliknieciu na ikonke "?" jest to
    > szczegolowo wyjasnione.

    No to dlaczego serwis mBanku przywrocil mi domyslne limity?
    Gdyby to podwyzszanie limitu bylo dopuszczalne to nie musieli by tego robic.

    > Limit karty zwiekszamy: autoryzacyjny.
    > Nie zwiekszamy limitu zadłuzenia.
    >
    > Oba sa limitami karty, nie?

    Nazwany przez Ciebie "limit autoryzacyjny" nazywany jest w systemie
    mBanku "maksymalny limit dzienny" i odnosci sie wlasnie do limitu zadluzenia
    W "zmien parametry"->"zmien limity"->"Transakcje bezgotówkowe" mam jak byk:

    Rodzaj limitu : Transakcje bezgotówkowe
    Maksymalny limit dzienny : 10000 PLN
    Obecny limit dzienny : 3600 PLN

    i moge obecny limit zmienic na nowy 10000 PLN

    o co w tym wszystkim chodzi? :)

    Marcin

    p.s. przy probie wprowadzenia wyzszego niz maksymalny limitu
    dostaje komunikat "Nowy limit dzienny musi byc dodatni oraz
    mniejszy od maksymalnego limitu dziennego" co powinno raczej brzmiec
    "Nowy limit dzienny musi byc dodatni oraz nie wiekszy niz maksymalny
    limit dzienny". ale moze sie czepiam - matematykiem nie jestem :)