  • Data: 2008-12-02 11:10:18
    Temat: Re: mBank KK - na zawsze darmowa
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:0cf8353a-b26f-49c2-bd5d-81b01a8ab2da@h20g2000yq
    n.googlegroups.com...
    On 2 Gru, 00:08, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

    > Właściwie to kupujesz przez miesiąc, dostajesz wyciąg z karty i termin
    > spłaty(za 23 dni), przez następny miesiąc kupujesz na następny wyciąg
    > itd.
    > Żeby nie było żadnych odsetek trzeba spłacić cała kwotę w terminie.
    > Warto więc korzystać z automatycznej spłaty albo(co preferuję) samemu
    > zlecać przelew z datą przyszłą.

    zatem ja to rozumiem tak:
    1. kupuję cały grudzień kartą nie mając nic na niej
    2. pod koniec grudnia dostaję wyciąg
    3. sumę z wyciągu zabezpieczam na jednym z emax plus
    4. 18 stycznia przelewam z wyprzedzeniem dla świętego spokoju
    5. nie interesuje mnie kwota z bieżącego miesiąca chociaż będzie zmniejszać
    saldo