eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - KK "rozliczone" blokady › Re: mBank - KK "rozliczone" blokady
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!ne
    wsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Marcin P." <m...@T...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - KK "rozliczone" blokady
    Date: Mon, 19 Nov 2007 10:39:08 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 13
    Message-ID: <fhrluh$hgm$2@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <fhq6r8$nib$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.160.172.74
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1195465489 17942 212.160.172.74 (19 Nov 2007 09:44:49
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Nov 2007 09:44:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.9 (Windows/20071031)
    In-Reply-To: <fhq6r8$nib$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:430355
    [ ukryj nagłówki ]

    Mithos pisze:
    > Kupilem cos w sklepie internetowym poza granicami w kraju. Zakup zostal
    > rozliczony, a pomimo tego nadal wisza blokady.
    >
    Miałem taki przypadek w naszym rodzimym sklepie internetowym. Transakcja
    została rozliczona a blokada została.
    Limit karty był przekroczony a blokada nie miała żadnej daty ważności.
    Ponad tydzień męczyłem sklep w tej sprawie,
    w końcu interweniowali "w swoim banku" (a transakcję autoryzował
    eCard), podobno bez efektu ale w tym samym czasie blokada cudownie zniknęła.

    --
    Marcin P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1