  • Data: 2003-05-21 12:58:27
    Temat: Re: [mBank] KK - zenada
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 20 May 2003 15:27:05 +0200, "Kamil Jonca (newsy)"
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Sekundkę. O czym rozmawiamy? O niewysłanych przelewach z powodu awarii ?
    >Czy o niewysłanych przelewach z powodu braku środków?
    >Bo w pierwszym to powinno się złożyć reklamacje.
    >w drugim ... winisz mBank?

    tak, winię - za niepowiadamianie oczywiście a nie za niezrealizowanie.
    Telekakao potrafi o tym powiadomić, a mBank - nie.
    Pal sześć jeśli dzisiaj zlecę przelew na jutro i się nie wykona, bo
    przy oglądaniu historii będę pamiętał, że miał być.
    Ale już kiepsko wygląda sytuacja, gdy nie wykona się przelew złożony
    np. miesiąc temu (bo zapomniałem o nim i kupiłem w Empiku gazetę za
    1,20 na VE :-) i nie będzie o tym żadnej informacji w historii...
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski