eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] Koniec darmochy :-( › Re: [mBank] Koniec darmochy :-(
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news.task.gda.pl!newsfeed
    00.sul.t-online.de!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.de!195.185.185.44.MISMAT
    CH!feed.news.tiscali.de!feed2.news.rcn.net!rcn!news-out.cwix.com!newsfeed.cwix.
    com!nsnmpen1-lo.nuria.telefonica-data.net!nsnmrro1-lo.nuria.telefonica-data.net
    !nsnmrro2-lo.nuria.telefonica-data.net!not-for-mail
    From: devnull <d...@n...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] Koniec darmochy :-(
    Date: Wed, 28 Jan 2004 00:11:27 +0100
    Organization: -
    Lines: 29
    Message-ID: <j...@4...com>
    References: <bus6i1$jbg$1@inews.gazeta.pl> <butlj8$402$1@absinth.dialog.net.pl>
    <butsa2$4vc$1@zeus.polsl.gliwice.pl> <butt01$do6$1@zeus.polsl.gliwice.pl>
    <n...@4...com>
    <v...@4...com>
    <bv6939$r7c$1@inews.gazeta.pl>
    <2...@4...com>
    <bv6k8b$fe1$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 157.red-81-39-237.pooles.rima-tde.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: nsnmrro2-gest.nuria.telefonica-data.net 1075245083 29791 81.39.237.157 (27
    Jan 2004 23:11:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...nuria.telefonica-data.net
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Jan 2004 23:11:23 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:280844
    [ ukryj nagłówki ]

    >> A coz takiego nie poszlo? Czy zwiekszenie rentownosci o rok szybciej bylo warte
    >> zniszczenia zaufania klientow i zrywania ze starymi dogmatami?
    >
    >Widocznie tak.

    To sie dopiero okaze.

    To mozna bylo zrobic zupelnie inaczej, w taki sposob, zeby nie pozostawal teraz
    niesmak i rozczarowanie. MBank wmawial klientom, ze utrzymuje z nimi bliskie
    relacje i ze to oni ksztaltuja ten bank i to prawda, to przeciez na skutek
    wymagan klientow mBank z banku niszowego jakim byl pierwotnie przerodzil sie w
    bank, ktory jest teraz dla wielu bankiem glownym z szeroka oferta.
    Pracownicy mbanku mogli przeciez sprawy braku rentownosci w przewidywanym
    czasie przedyskutowac na swoim forum, wowczas, albo pojawilyby sie nowe lepsze
    pomysly na przyspieszenie uzyskania rentownosci, albo przynajmniej niektorzy
    klienci pogodzili by sie juz wowczas z propozycja obenie wprowadzanych oplat,
    nie byloby zaskoczenia, bylaby przynajmniej czesciowo akceptacja i zrozumienie
    wsrod klientow mbanku, byloby bowiem wiadomo, ze dyskusja sie odbyla i inaczej
    sie nie dalo, wiec trudno.
    A tak, moga sie niektorzy czuc zdradzeni i oszukani, gdyz bank im wmawial, ze
    jest inny niz inne banki, "mbank i zaden inny" mamil ludzi, ze jego relacje z
    klientami i filozofia dzialania jest inna niz gdzie indziej, a teraz z nienacka
    wbija noz w plecy.
    Byc moze takiej dyskucji na forum nie bylo, gdyz po prostu nie ma dobrego
    uzasadnienia dla wprowadzenia tych oplat poza nadmierna pazernoscia
    niecierpliwych akcjonariuszy i w trakcie takie dyskusji by to wyszlo jak szydlo
    z worka i nie byloby sie jak wytlumaczyc...

    dn

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1