  • Data: 2012-10-30 15:55:42
    Temat: Re: [mBank] MasterCard Debit Naklejka (bezpłatna)
    Od: Matt <m...@m...ms> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 30 Oct 2012 14:58:31 +0100, Henryk "Plumski" Plumowski
    <u...@k...eu> wrote:

    > Wytłumaczysz laikowi dlaczego nie można/należy płacić nim w sklepie?

    Nie ma żadnych korzyści z płacenia kartą debetową mbanku w sklepie,
    żadnego moneyback. Ponadto wszystkie bankomaty kosztują 5 zł miesięcznie,
    w innych bankach bezpłatnie.
    Poza tym w mbanku ryzykujesz, że w razie reklamacji nieautoryzowanych
    transakcji kartą to mbank się na Ciebie wypnie i odrzuci reklamację, nawet
    bezprawnie.

    Matt