  • Data: 2012-10-30 17:28:35
    Temat: Re: [mBank] MasterCard Debit Naklejka (bezpłatna)
    Od: "[sas]" <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.10.2012 o 12:39 Eneuel Leszek Ciszewski

    > A kto zdrowy na umyśle płaci w sklepie Delfinkiem i jemu
    > podobnymi plastykami? IMO Delfinek (substytutem którego
    > jest ta naklejka) służy wyłącznie ,,rozmowom'' z bankomatami
    > i wpłatomatami, a u mnie wyłącznie wpłacaniu we wpłatomatach.

    a kto przy zdrowych zmysłach płaci niedelfinkiem (___darmowym___, o czym
    nie omieszkałem wspomnieć w tytule), skoro można za to samo zapłacić np.:
    20-30% taniej?
    http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1336,
    jesienne-inspiracje-z-programem-rabatowym-i-rabatem-
    do-30.html

    [sas]