  • Data: 2012-10-31 02:32:40
    Temat: Re: [mBank] MasterCard Debit Naklejka (bezpłatna)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Mateusz Papiernik" 509065b6$0$26696$6...@n...neostrada.pl

    > Lepiej jest watpliwe i/lub subiektywne.

    > W momencie, kiedy masz realna plynnosc na rachunkach, a codzienne
    > wydatki kartowe nie sa realnie duze, korzysci z KK zamiast platnosci z
    > rachunku sa relatywnie niewielkie.

    > Wykorzystana kwote i tak trzeba splacic w pomijalnym okresie, przez
    > ktory ta sama kwota nie wypracuje istotnego zysku.

    > Temat mozna traktowac zupelnie inaczej przy wiekszych transakcjach - ale
    > zasadniczo nie o tym jest watek dotyczacy zblizeniowek. :->

    Ciekawe -- ja bym przyjął nawet 1 grosz, gdyby mi ktoś go dawał za darmo.

    Tymczasem ;) gdybym kilka lat temu miał kredytówki, zaoszczędziłbym
    na tym około 2 kpln -- dla mnie to bardzo dużo. Moja matka dzięki
    kredytówkom pozbyła się debetu (w PKO BP SA) wysokiego chyba na 5 kpln...

    KK są niedobre dla młokosów, którzy mając szmal, wydają go bez
    względu na to, czy mają czym spłacać, czy nie mają. Młokos to
    nastolatek? -- mentalnie tak, ale kalendarzowo może mieć i 88 lat.

    No i są złe dla tych, którzy nie wiedzą, że nie KK nadają
    się zbyt dobrze do poborów bankomatowych.

    Także zapominalscy mogą nieźle umoczyć...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'